par barbara le 2007-02-08, 22:41
Hola Ouly, ¿cómo estás? ¿Dónde has aprendido español? ¡Lo hablas muy bien! Yo soy una chica española y soy nueva en el forum. Me gustaría aprender un poco de pulaar y he visto que lo hablas (aunque quizás no sea tu lengua materna, en Senegal estáis acostumbrados a hablar varios idiomas). Aunque tenemos niveles muy diferentes (yo 0,000000000.............1), podríamos ayudarnos mútuamente. No sé bajo qué rúbrica (¿curso de español o curso de pulaar?). ¿Qué me dices?
Hola hodei! Com va tot? Desde luego estem enganxades als forums del senegal, eh! L'últim mail teu no te'l vaig respondre perquè he de dir que hem vaig molestar per com vas estar bambolejant-me, fent-me canviar de dates per adaptar-me a tu. No m'haguès molestat gens si m'haguessis dit que no et venia de gust quedar, només faltaria! Bueno, doncs ara que t'he trobat aquí, aprofito per dir-t'ho i així no cal amoïnar-se més per això, que no és important. Un petò! Ah, vaig ser a Tarragona amb una amiga i vaig veure el Daniel. No em va explicar gaires coses del Senegal, però l'excursió a Tarragona va valer la pena!